Leírás
A SIRUI belép a Full Frame világba
Az elmúlt néhány évben a SIRUI 1,33x APS-C anamorfikus objektívcsaládja versenyképes árával és kivételes optikai teljesítményével felrázta a piacot. A SIRUI, mint professzionális objektívgyártó mindig is igyekezett megmérettetni magát, ismét elkápráztatja a videósokat az 50mm T2.9 1.6x full-frame anamorfikus objektívvel.


A szélesebbnél is szélesebb
Ez az objektív 1,6-szoros squeeze faktorral rendelkezik. 3:2 arányú felvétel esetében 2,4:1 képarányt eredményez. Az érzékelő 16:9-es képarányra állításakor, sokkal szélesebb, 2,8:1 képarányt eredményez, amely olyan prémium és magával ragadó látványélményt nyújt, mint az IMAX formátum.
Keretezz szabadon
Legyen szó nagyszabású jelenetekről, vagy szűk felvételekről, az ezzel az objektívvel kapott képek kiváló minőségűek, nagy felbontásúak és jó élességűek lesznek. Mivel Full Frame objektív, szélesebb képet tud készíteni, mint APS-C-s társai, így bőven marad hely a pásztázáshoz vagy az utólagos kivágásához. Ha például egy kép egy része felesleges, egyszerűen kivágható, anélkül, hogy aggódni kellene a pixelveszteség miatt.


Azt kapod, amit látsz
A fotósok harmadik szemeként az 50 mm-es gyújtótávolság látószöge nagyon közel áll az emberi szeméhez. Az 1,6-szoros squeeze faktorral rendelkező 50 mm-es objektív olyan vízszintes látószöget képes biztosítani, amelyet egy 31 mm-es normál objektívtől várnánk. A szuper organikus háttérelmosódás segít sokkal árnyaltabbá és magával ragadóbbá tenni a történetmesélést.
Gyönyörű ovális Bokeh
Ez az objektív a 1,6-szoros squeeze faktor miatt ovális bokeh-t produkál, még extrémebb formában, mint az 1,33 faktorú objektívek. Ezzel extra kifejezőerőt és esztétikát kölcsönözhetünk a felvételeknek.


Vibráló becsillanások
Ha közvetlenül erre az objektívre irányítasz egy fényforrást, akkor megkapod az anamorfikus objektívek jellegzetes kék becsillanásait, amelyekről az anamorfikus objektívek híresek, ezzel egyedi atmoszférát kölcsönözve felvételeidnek.
T2.9 maximális rekesznyílás
Amennyiben teljesen nyitott blendével készítesz felvételt, a kis mélységélesség segít leválasztani a témát a háttérről és az előtérről. Ha gyenge fényviszonyok mellett nagy rekesznyílást használsz, a kamera több fényt tud fogadni, és gyorsabb zársebességet ér el. A rekeszgyűrű is fokozatmentesre van tervezve, hogy sima íriszvezérlést biztosítson.


Cine objektív ház
Az objektív szuper elegánsan kinézettel rendelkezik, mivel az egész test alumíniumötvözetből épül fel. Ráadásul a rekesz- és fókuszgyűrűk is úgy vannak kialakítva, hogy a megfelelő ellenállást és a follow-focus rendszer egyszerű telepítését biztosítsák. Az alján található 1/4'' csavarfurattal az objektív közvetlenül a gyorscsere talpra szerelhető, hogy megőrizze az egész setup egyensúlyát.
Tökéletesen illeszkedik
Ez a modell RF, L, E, Z bajonettel rendelkező kamerarendszerekhez natív bajonettel rendelkezik, kompatibilis az olyan full frame kamerákkal, mint a Panasonic S1H, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, C70, Sony FX3, Nikon Z6. A drágább felső kategóriás full frame anamorfikus objektívek olcsó alternatívájaként ez az objektív több ember számára teszi elérhetővé az anamorf videózást.

Paraméterek
minimális rekeszérték | T16 |
Fókuszgyűrű elforgatása | 95° |
Formátum | Full Frame |
Gyújtóvávolság | 50mm |
lamellák száma | 10 |
Maximális rekeszérték | T2.9 |
Minimális fókusztávolság | 75 cm |
Objektív típus | Anamorfikus 1.6x |
Képstabilizáció | Nincs |
Szűrőméret | 82mm |
Típus | Cine |
optikai felépítés | 16 elem 13 csoportban |